Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Till Kotten ♥

Kategori: Allmänt

Du betyder så otroligt mycket för mig och jag vill att det är du och jag för alltid och att ingen/inget kommer i mellan oss.
Hade jag inte träffat dig hade jag nog inte suttit här i dag och berättat mina tankar för dig.
Du räddade det lilla som fanns kvar av mitt liv och jag älskar dig för att du lyckades se den jag var.
Med dig kan jag vara den jag verkligen är och inte behöva låtsas vara någon annan.
Du har hjälpt mig att starta ett helt nytt liv och glömma bort allt som varit jobbigt.
Du är den som jag kan lita på till 110% och det gör jag verkligen.
Skulle du få för dig att hoppa så får du iallafall sällskap.
 
Du får mig att skratta åt saker jag annars inte ens skulle lyssna på och när jag är ledsen så lyckas du alltid få mig på andra tankar
Din torra humor var en sak som jag fastnade för och du har en så underbar personlighet så du skulle kunna fånga vem som helst men den här gången var det äntligen min tur att få uppleva alla bra saker med dig
 
För att få uppleva det bra måste man gå igenom det svåra också
Du fick mig på fötter igen och fick mig att ha lust att fortsätta leva
 
Detta skrev min underbara kajsis till mig! :') 
Blir så rörd.. MITT HJÄRTA DÅ! ^^
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: