Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

saadface

Kategori: Allmänt

jag o Kajsa har försökt att fixa en jävla header nu i 35 år. vilket inte alls gick så speciellt bra.. 
Vi fick reda på hur vi skulle göra o allt, men sen när vi hade gjort EXAKT ALLT SOM DET STOD ville de ändå inte fungera. 
Därför har jag misst den vanliga headern också. Den vet jag hur jag får tillbaka men pallar inte. Är redan så sur över att de inte gick å då ska jag inte ha nån heller.. -.-' 
 
SAADFACE! 
 
Nej men annars så har vi inte gjort så mycke idag. Vi ska dra hem till mig om ett tag o laga lite mat. Sen blire helt klart att dejta sängen me lite film mys o annt gött. Imorgon äre äntligen Fredag, de innebär matilda å Jens o sen helg o sova!! YEEEEEY! ^^
längtar dock inte efter en hel dag med hygien.. :O NOT FUN. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: