Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

slutade tidigt idag

Kategori: Allmänt

Så nu har jag kommit hem från skolan, nejdå det var ett tag sen kom jag ju på nu.. :p 
Jag slutade tio över 12, men gick även och åt med kajsa, Elin och Jenny. Jag tänkte vara lite snäll jag då, plus att jag var sjukt hungrig och jag och Kajsa har inte handlat ännu. Det ska vi dra ner och göra idag. ^^
Annars så var väl skolan sådär idag. var nog inte på värsta plugg humöret men försökte att hänge med och göra de jag skulle ändå. Vi fick läxa idag till näst nästa vecka också. I historia. Men jag skrev ner exakt allt så jag tror nog att jag både kommer komma ihåg det och klara av det. 
Vi kommer få en läxa en gång i veckan i historia istället för "stora" prov eller vad han nu kallade det. Och det tyckte jag var så mycket bättre. För lxorna är bara typ som genomgångar. ^^ Äntligen något roligt, yaay. haha 
 
Sedan jag kom hem från skolan har jag väl bara legat i sängen och lyssan på musik. Fixat en header till bloggen. Men vet inte riktigt om jag ska ha den eller inte. Vi får se, ska göra några till ifall dom blir bättre tar jag självklart dem. Kajsa kom på hur man gjorde :O vilket jag inte gjort och som haft detta typ i ett år.. :O aja 
 
 
HAHAHA ser ut som ett tard.. :p 
 
Såhär kommer headern jag hållt på med nu nästan se ut. Ska lägga till lite texter och massa annat skit. Men på ett ungefär såhär då. Älskar bilderna på mig och min lilla ängel Sara så var tvungen att ha de som en header ett tag nu. ^^
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: