Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

skuuuuulan! :D

Kategori: Allmänt

sitter just nu i skolan o ja har naturvetenskap med vår coola perv lärare! :D 
haha han sa sist att om man inte gör god mat så får man inte bra sex. Eller hur kajsa. hahahahaha o denna gången gämförde han henne med kiss. man bara asso jaaa okej? ^^
Nej men han e en rolig pöjk han, så man får då i alla fall skratta när man kommer in på en tråkig lektion. :p 
Dagen idag har väl vart helt okej, varit mycket i köket. Vi lagade kyckling sallad, tillagade en massa såser o ja typ såna saker då. O jag vart jätte närvös eftersom jag fick göra en massa saker själva o jag e liksom inte alls bra i köket. Men jag hoppas att jag lär mig snabbt så jag slipper vara så närvös. 
 
Jag o kajsa försov oss imorse så vi kom typ 30 minuter försent till skolan. Vilket inte e jätte bra men men hänt en gång liksom så tror inte de e någon fara! :D 
nackdelen e att vi måste upp sjukt tidigt imorgon när vi har sovmorgon.. :( skulle börja skolan kl 12 men måste till lassaretet imorgon vid kvart i 8.. :( 
 
aa hittade ingen annan bild så får bli denna som e typ 25år gammal.. :p 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: