Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

skolan nudå!

Kategori: Allmänt

Sorry för väldigt dålig uppdatering igår. Men det var så här att lilla fridaa somnade.. :p 
Sedan blev hon väkt av att lilla Biases ringde och ville sncaka, sen när han skulle lägga på vart ju jag sjukt pigg och kunde inte somna om igen. Vilket gjorde att vi snackade yterligare en gång till innan det var hans tur att va trött. 
kajsa somnade också väldigt tidigt igår, jag gick in i duschen ungefär vid halv 11- 11 sen när jag kom ut en timme senare låg hon och snarkade med datan framför henne. 
Det brukar alltid vara att jag somnar före henne, men denna gången var de min tur. ^^
Haha ja så gjorde inte alls mycke sen jag skrev de sista inlägget igår. 
 
old fucking pic on me! :D 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: