Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

skol blogga!

Kategori: Allmänt

Måste bara berätta en jätte rolig sak jag fick reda på igår i skolan. 
Det är såhär att vi alla HT o RL13 kommer att få göra en egen blogg där vi ska publicera om vår egen mat och det vi gör i skolan osv. 
Vilket jag tycker e skit roligt. Jag bloggar ju ofta tycker jag och älskar verkligen att göra det. Nackdelen är bara att  jag kan ju inte skriva om vad som helst på den utan där är det ju bara mat och sånt. 
Kommer bli svårt att göra skillnad på vad jag bloggar om där och vad jag sedan bloggar om här. Men skit kul ska det bli. Så jag ska fixa ny blogg idag också.
Kommer att lägga ut länk här så kan nu ju kolla den bloggen också ibland. ^^ Haha så får ni se vad jag lagar för smarriga saker. ;o 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: