Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

sitter vid busskuren me jens!

Kategori: Allmänt

Är verkligen ledsen för dålig uppdatering. :p 
Men det är så att när jag väl försöker blogga så går det inte alls. FÅR TYP PANIK.. 
Fixade även min praktik blogg idag som egentligen skulle vart klart i fredags, men eftersom allt bara jävlas för mig så blev det lite sent. :( Men nu är det gjort och jag har till och med bloggat om det jag missat. Blev inte så mycket men det får duga i alla fall. 
 
Sitter just nu uppe i busskuren med jens. Vi väntar på att Tobias ska komma tillbaka. Han stack hem för att äta och Mastilda stack hem. jag och Matilda satt o tjockade oss på grillen idag men en stor kebab tallrik. ^^ Men det är ju ändå Frida o matilda vi snackar om så jaja! :D 
Vi var även ute i skogen idag, pöjkarna skulle hugga sten o leta efter mineraler eller va de nu heter. HAHA! ^^
nej men lite äventyr har de vart ialla fall vilket e bra! :D 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: