Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

sista lektionen, yeey!

Kategori: Allmänt

Sitter nu på sista lektionen. Eller nja vi får ju inte sluta direkt efter detta för vi e tvugna att ha prov först.. :( 
Men men direkt efter att skolan e slut, och provet nu då så sticker jag o Kajsa ner på mora. 
Måste verkligen köpa en ny jacka. Håller på att frysa ihjäl ju! :S 
Nu nr jag äntligen har pengar så tänkte jag att jag gör väl derå. Skadar ju inte med en ny jacka e.. :p 
 
denna dagen har varit sjukt seg. Vill bara hem o sova. Så att jag får vakna upp imorgon o inse att de äntligen e Fredag o att min underbara lilla Matilda kommer till mig. 
Först e de en lång dag i skolan, men de gör inget. Bara hon kommer så blire bra! ^^
 
 
lite sne bild, men de bjur jag på! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: