Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Sep. 08, 2013

Kategori: Allmänt

min helg har vart sådär, i Fredags va jag tvungen att lämna Kajsa för hon skulle hem å va tvungen att ta den tidiga bussen. jag ville dock att hon skulle vara kvar. för jag visste att jag skulle få vänta väldigt länge innan pappa kom. o de vart väldigt sent också.. tur så har jag lätt för att sova i alla lägen så somnade men blev väckt av att de ringde några gånger. när pappa väl kom blev jag jätte ledsen för han oråkade inte köra mig till loos o jag som verkligen ville de. hade längtat hela veckan men förstod att han va trött. fick lite dålGit samvete när jag tvingade honom till Mora bara. när jag väl kom hem hade jag lugnat ner mig o fick ju åka till loos igår iallafall o fr va bra. när jag kom hem fick jag se familjens nys inköp. en bil!!:')





Kommentarer


Kommentera inlägget här: