Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

sadface inside out!

Kategori: Allmänt

Nu har jag o Kajsa kommit in igen. Vi lämnade matilda o Jens på bussen. Dom var ju tvugna att åka idag, vilket både jag och Kajsa tyckte va ledsamt :( 
Jag vill inte att dom ska åka.. Vi som hade så kul. Eller ja jag hade roligt i alla fall. De va väl ända bara för att jag var just med dom jag tycker mest om. För om jag ska vara ärlig så va de vi gjorde inte alls så speciellt kul på de viset eh. ^^
Nu dröjer de liksom en hel vecka innan jag får träffa dom igen. O kajsa har ännu mer otur, hon får inte träffa sin pöjk på ja jag vet inte.
Jag o Kajsa sitter nu o tröst äter pop corn o hoppas på att när vi öppnar ögonen igen så ska dom va här med oss. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: