Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

precis kommit till kajsa

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem till Kajsa, Kajsa var tvungen att dra ner till körskolan. Hon var nere tidigare idag o skulle vara med i en undervisning eller va de nu va? :p 
Så vi fick typ springa från Noret så att hon skulle hinna dit till nu vi 5. ^^ Men hon hann i alla fall. Själv sitter jag o typ andas som en flodhäst.. Haha precis satt mig ner o bärt sjukt tunga påsar o väskor. 
Vi var upp på noret o handlade lite. E ju tvungen att köpa in lite saker. 
Nu äre bara att sitta o vänta i en timme tils min skrutt kommer tillbaka, under den tiden måste jag göra något väldigt jobbigt. Något som kanske inte är så okej att ta upp på bloggen. 
Men i fall allt går fel så vet ni att de e däför jag inte kanske kommer va så gla på bloggen! :/ 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: