Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

köppt min jacka nu.

Kategori: Allmänt

jag å Kajsa sitter hemma hos kajsa o lyssnar på musik. Haha skit mobbad musik.. :p 
Men men vi är ju rätt så mobbad av oss så de gämnar ju ut sig, hehe! ^^
Vi har varit nere på mora sen vi slutade, och det var runt 2 och vi kom hem för bara ett litet tag sedan. Jag har köppt en jacka idag också, så som tur är kommer jag nog klara vintern. 
Jag köppte inte den jag först var och kollade på. Utan det blev en mycket varmare och större. Ser verkligen ännu rundare ut än vad jag redan är. :p Men är man en meatball så är man. 
sen köpte jag lite armband också. Skulle egentligen köpa en mascara och lösögonfransar, men mitt äckliga kort funkade inte på åhlens.. -.-' Jag hade mycket mer pengar än de jag skulle handla för men de gick inte alls. Sen när jag skulle in på glitter o köpa lite smycken gick de hur bra som helst.. -.-' 
 
Kommer med bilder på jackan senare. 
 
Ursäkta för att ni får se samma bilder hela tiden, men de e så att jag har inga nya bilder o har inte pallat ta några nya. -.-' men de kommer nog upp sen nått tag. ^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: