Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

kom hem nyss

Kategori: Allmänt

sorry för väldigt väldigt dålig uppdatering. :s Men jag har gjort så mycke men ändå lite.. har liksom inte hunnit med.
Nu har jag å Kajsa kommit hem från en helt okej kväll hemma hos Anton?! lite random så vågade jag o Kajsa träffa en helt ny människa för första gången i våra liv. dr tyckte vi va rätt så skillat. :p
Vi va typ As nervös början men vi satte oss i soffan o kände oss som hemma rätt så snabbt. ^^
annars så har min dag varit bra, jag o Kajsa drar igång med att sova hemma hos mig inatt igen. synd nog r veckan smart slut så måste jag vänta en hel helg innan jag får sova med kajsis igen. :'(

lite dålig bild men vi slingade håret på mig idag, blev som vanligt inte som jag tänkt mig, men men yolo!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: