Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

♥ Kajsa Persson ♥

Kategori: Allmänt

Gumman du anar inte hur speciell du verkligen är för mig! Du betyder så oerhört mycket och jag skulle kunna göra exakt vad som helst för att föralltid få ha dig vid min sida, att föralltid få finnas där för dig när det är jobbigt för dig, att älska dig till döden skiljer oss åt. Att föralltid ha en sån sjukt underbar vän som dig. 
Jag lämnar dig aldrig och det kan du vara 110% säker på. 
Det spelar ingen roll, för vad som än händer så kommer jag alltid att vara där för dig. :') Att se dig le, får även mig att le. Att se dig vara ledsen får mig också att bli ledsen. 
Jag skulle kunna berätta vad som helst för dig, vilket jag alltid gör. För du är en vän man verkligen kan lite på. En vän som är världeful. För det finns ingen som är som du. Så speciell och underbar på alla sätt som finns. Du ska veta att jag föralltid kommer att älska dig, du e föralltid skriven i mitt hjärta ♥♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: