Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

igår!

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis vaknat. men det blir nog inte skolan för mig idag heller.. :( Vilket är synd eftersom idag skulle vi på uppdrag. :/ Men lite jobbigt att vara i skolan när varken vet när eller hur det kommer igen.!? 
Aja min kväll igår var väl helt okej för att vara en måndagskväll. :p 
Satt o skypeade med Anton och Jonathan. Det var sjukt länge sen jag gjorde de, både själva skypea och sen med anton. 
jens fick inte igång sitt, å det var liksom han jag o kajsa satt o vänta på hela kvällen.. 
 
jag och kajsa satt typ o gjorde en massa bilder o videos när vi satt och dumma oss. vi var ju tvungen att underhålla oss själva på nå vis. Så lite skratt anfall vart det även igår. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: