Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

håva

Kategori: Allmänt

Trots att jag klagar mycket på att åka hem till Håven o sådära så menar jag inte att jag inte vill hem hem.. 
De e ju så att jag hatar att vara rastlös o de e ju trots att skog vi snackar om. 
Jag älskade att bara va i skogen när jag va ynge, o än idag kan jag tycka att de e mysig o jätte skönt att komma hem för att bara tare lugnt o va med familjen. 
Men min familj har alltid mycke att göra o jag själv pallar liksom inte springa som en svans efter dom bara för att få vara med dom. Så jag sitter mest för mig själv o därför kan jag förstå att de blir lite mindre roligt för min del. Lite mitt eget fel kan de va. :p
 
Men denna gången var de ändå helt okej att komma hem. va inte så speciellt sugen. ^^
not really normal!? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: