Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

^^

Kategori: Allmänt

Fridaa YouKnow!
 
OM MIG

Namn - Fridaa Döhlfors
 
Bor - Mora 

Syskon - För många.. 

Ålder - snart 16

Född - 19 december 1997

Ögonfärg - grön, brun

Längd - 157

Höger eller vänsterhänt - höger

Stjärntecken -skytt

Hårfärg - brun med blonda slingor

Födelseort - mora

DAGENS! 

Låt - LMFAO all night long

Saknar - Tobias Wexell

Kläder - mjukis o jacka.. :p

Mat - inget

Göra sen - skolan.. :( 

Godis - klubba! (Y)

SVARA ÄRLIGT:
BRUKAR DU...

Sova - Alltid, de bästa som finns! ^^

Röka - jajoo

Klä dig i svart - yeees

Lita på folk - kanske inte vem som helst

Drömma mardrömmar - Aaa allt för ofta :s 

Gå i skolan - mmh -.-'

Gå i kyrkan - nja va? x'D 

Vilja dö - när de inte blir som jag vill ja?

HAR DU...
För många vänner?- de kan man inte ha

Någon psykisk sjukdom? - de måste jag ha?! 

Skadat någon? - mjoo? 

Färgat håret - för mycke.. 

Några piercings - överläppen, näsan o naveln

En dator - yees

Gjort bort dig rejält? - klart jag har hahah!

ÄR DU...
Snäll - mot dom som e snäll mot mig, o mina vänner.

Snygg - men uee

Söt - -.-'

Kort - en aning för kort jaa..

Klantig - hehe.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: