Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

busskuren alone

Kategori: Allmänt

Sitter lite forever alone i busskuren.. :p har precis slutat min praktik dag 4. och eftersom jag sitter i busskuren beror helt och hållet på att här finns det wi-fi ^^
Haha o ja jag behöver internet om jag ska klara av att sitta o vänta på att Jens ska sluta skolan så vi kan hitta på något. :) 
Vi ska väl loda runt lite innan Tobias kommer o joinar vår sne grupp. :p 
 
Min dag på praktiken har varit bra. jag har börjat lära mig vart allt är så jag hittar rätt så snabbt om jag ska göra något. Som nu kanske bara gäller sallad och sånt. men men det är alltid något. 
Hatar att sitta och vara rastlös så hellre göra något litet o mindre roligt än inget alls. :p 
 
Nu ska jag fortsätta loda sönder mitt liv i en busskur till han kommer. ^^
bilder från igår..? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: