Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Blir nå inge idag heller..

Kategori: Allmänt

Jag och matilda sitter bara vid datan o gör typ ingenting. Vi tjatar på kajsa o jens att vi ska grilla någongång som inte blev av igår men det händer liksom inget nu heller. 
Dom la sig liksom i sängen nu direkt efter att vi sa till dom att starta grillen.. :( Så ja de vaj u verkligen trevligt. Snart får man höra hur de plaskar o har sig. Haha Matilda berättade att hon hade vaknat av de i morse o blev helt förstörd. Naww putte ^^
Jag som själv som en stock o hörde inget alls, o som tur var så hade dom satt sig i köket när jag vaknade.. :p 
 
Idag ska jens o matilda hem eftersom det är söndag o imorgon e de skola.. :( Jag vill inte att dom ska åka. 
Kommer sakna dom så sjukt mycke! :( 
Tur e om jag bara får nu då, så ska jag o Matilda till loos nästa helg. Så nu får vi bara hoppas på att jag har enb riktigt snäll pappa som kommer låta mig att vara med Jens Tobias o Matilda. ^^ 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: