Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

blir i loos nästa vecka!

Kategori: Allmänt

Jag å kajsa ligger i sängen å bara chillaxar med våra fett coola liv. Haha nej skojja bara. Vi logger o myser bara. Vi har liksom inte pallat gjort så mycket sedan vi kom hem från stan. ^^
lata kan man säga, men sån e vi å de e bara så. Går inte att ändra på. :p 
Vi ska grilla idag, haha jajo sagt de några gånger nu men nu äre så att vi har redan ställt fram grejer o vi väntar bara på att min lur ska ladda klart sen ska vi ut o ta en massa mysiga bilder o äta gött. Längtar som fan, haha de har jag gjort hela helgen. 
Var jätte länge sen jag grilla o nu när jag e med min bebis så kan de inte bli varken bättre eller mysigare. :) 
 
Snackade nyss i lur med min lilla ängel Alexandra. Berättade för henne att jag kommer till loos i helgen o ska vara där hela nästa vecka. jag ska ju ha praktik och fick plats i loos skolas kök. Haha back again.. :p 
Nej men de tycker jag e rolig, få träffa lite saknat folk. Om jag ska vara ärlig har jag saknat loos rätt så mycke. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: