Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Varför skulle jag Beatch

Kategori: Allmänt

Shuululuu ^^
 
Idag har det varit en helt okej dag i skolan, vi hade typ måltid hela dagen o de va över soft. Jag och Simon satt och försökte att skriva klart om Judendomen och Islam. So är ju ändå inte mitt starkaste ämne?
Jag flippade runt och va de lilla fucktardet jag alltid e. Så de va nog en helt vanlig dag idag. Har inget kul att berätta om så ni får ursäkta mummlet..
 
Aa i alla fall, idag i skolan så blev jag och Matiilda anklagade för att tagit cigg av skolan bitterfia. Men det hade vi faktiskt inte gjort.. Men eftersom bitterfian hade hört de av massa folk så MÅSTE DET VARIT VI.. asso så skämmigt, menar hon fullt allvar.!? Jag har problem med sånt där jag, jag ville börja skrika på henne o sagt en massa saker tillbaka, men jag höll mig, ni vet jag e snäll o duktig. Aggrot fick jag släppa ut nu senare på dagen.. Men i alla fall hon sa att hon skulle anmäla oss, men då får hon göra de, för jag har innte tagit några jävla cigg får tag i mina på mitt sätt så jag fattar inte vrf jag skulle ta av någon jag verkligen inte snackar med.. Lite roligt de där tycker jag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: