Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Pöjks

Kategori: Allmänt

Jag o min söötnos Clara satt och snackade igår i skolan om en väldigt viktig sak.. Eller nja de e ju hur man ser på saken, de e väl mer desperata saker som mej som tycker att detta e viktigt.. :p
I alla fall det jag vill komma fram till e att jag och Clara måste skaffa ragg, inte bara ragg egentligen utan riktiga män!!!
Vi satt och försökte hitta pöjks mellan 16-19 år, men inte fan hittar jag något snyggo som uppfyller mina krav eh. Men aja bara att leta vidare tills man hittar en de. Lär väl inte vara så jätte svårt?! x'd
Haha ja jag vet att ni som läser detta tycker att jag e över torr men hallå? Alla pallar inte vara singel HELA LIVET..
 
Som sagt bäst att börja ung, hehe :p
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: