Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

My life

Kategori: Allmänt

En dag för länge sedan, den 17 Januari 2013 träffades jag o min man Matilda Nord på IKEA. Det var den mest porrigaste dagen jag vart med om. 
I alla fall, inte långt efter det bestämde vi oss för att gifta oss, så vi stack till Hamras kyrka o gifte oss innför alla gottisar som var på läger i den lilla byn hamra. :p Eftersom vi e fattiga o lever på socialbidrag så fick vi inget bidrag till smekmånad så vi låg med varandra i kyrkan direkt efter giftemålet. mmmmmmmh yeeeeh. ^^ 
Nu är min man på smällen o vi lever lyckliga i alla våra dagar. Nu den senaste tiden har jag fått lite problem, jag har egentligen en till familj, både fruga o en horunge, Min man Råååbert o ungjäveln Määrta. Men dem vet ingenting om mitt nyliga förhållande. Det var trots allt Määrta som vigde mig och Matilda men vi hade gett henne lite weed innan så hon minns inget tack och lov.
Nu vet ni lite om mitt liv, o de e tyvärr därför jag inte kunnat blogga på länge. 
 
Jag o mitt underbara rövskägg Matilda nord, vi gillar att klä ut oss innan vi drar igång o stökar till i sängen. 

Kommentarer

  • Eveert säger:

    aaw kommer aldrig att glömma denna dag som denna! :*
    Jag kommer att tänka på den här dagen varje gång jag åker på IKEA!!! <3<3<3<3<3

    Svar: its good babe <3
    FridaaYouKnow

    2013-03-12 | 20:17:42

Kommentera inlägget här: