Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Matildaaa

Kategori: Allmänt

Det är såhär att jag saknar min allra allra underbaraste bästa vän Matilda kötbocken Nord! Sjukt himla jävla mycket, det går liksom inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar min horiga hora! :( 
Nej men på riktigt saknar henne över över över mycket o de hade verkligen varit så mycket roligare bara hon va här nere med mig. 
Men tyvärr så ska det alltid bli nå som gör att det inte blir som jag hade tänkt.. :( 
 
Jag älskar tjejen så sjukt otroligt mycket, ni anar inte!? :O Hon är så sjukt rolig att vara med och vi kommer alltid på så sjuka saker tillsammans, Hon är verkligen det bästa som finns och skulle göra vad som helst för att få tillbringa hela mitt liv med henne. Få det inte att låta fel, tror ni fattar hur jag menar, 
 
Många pussar och kramar till min saknade skatt! Kommer hem snart o då jävlar ska jag krama sönder dig bara såru vet ;) <3 
 
Lite "fina" ego bilder på mig o min babe! :D 

Kommentarer

  • din bitch! :* säger:

    Naaaaaw saknar dig så mkt att de inte går att beskriva! Älskar dig mer än allt annat på denna jord! Skulle inte klara mig utan dig i livet.
    Blev tårögd när jag läste vad du skrev!!! :'(
    Vill att du kommer heem nuuuuu så jag får krama söbder dig min böna hahhh ^^ // Matilda din håriga böna!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    Svar: AWWW MATILÖDA VET DU HUR LYCKLIG JAG BLIR NÄR DU SKRIVER SÅDÄR ELLER? Jag saknar dig jätte jätte mycke o jag lovar kommer hem nu o ska krama sönder dig också!!!!!! me love u <333333333333
    FridaaYouKnow

    2013-06-06 | 21:05:17

Kommentera inlägget här: