Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Mama

Kategori: Allmänt

jag kollade på en jätte bra skräck film igår kväll, o de lovar jag att jag aldrig gör om. Jag satt liksom helt själv, högsta volym i hörlurarna och det var bäck svart.. Haha aldrig själv igen!? 
Filmen heter Mama och det var en av dom bästa skräckfilmerna jag sett. Så den tycker jag att många borde se, alla ni som läser detta borde ta o ladda ner den direkt! :D Haha 
 
 
Det handlar om två flickor , deras pappa kidnappar dom och sedan kör dom av vägen. Men alla tre klarar sig och hittar ett litet hus mitt ute i ingenstans. Dem går in och pappan bestämmer sig för att döda sina barn och sig själv. Men plötsligt så dör pappan och flickorna blir kvar. 
5 år senare hittar flickornas farbrors kompisar huset och flickorna, men det är något konstigt med flickorna för dem beter sig konstigt.. 
Farbroden tar hand om flickorna och sedan får dem reda på att det fanns en "mama" som tagit hand om barnen under de 5 åren men gör även än.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: