Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Idag blire studenten för Jessica :D

Kategori: Allmänt

Precis vaknat nu, var tvungen att vakna lite tidigare än jag ville idag bara för att hjälpa mamma med att köra saker till moster. Men e hemma nu o sitter bara o chillaxar till mamma kommer tillbaka igen. Så ska hon hjälpa mig att färga utväxten. ^^ 
Fixade till en as failad dip dye igår, och då menar jag verkligen failad också.. :p Men men de går alltid att fixa till innan examen. Så när jag kommer hem igen så blir det en blekning till. 
Trodde fakkis att det skulle bli finare, men jag passade verkligen inte i de. Men de e ju bra för då vet jag de till nästa gång. Om bara ett litet tag ska jag fixa mig för senare idag blire att åka till Jessicas skola o kolla på när hon tar studenten. ^^ Om jag kan kommer jag att bjuda på bilder, men ni vet iphone7 har för maxat fina bilder.. :'D 
 
Hahah typ såhär ser de ut xd 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: