Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Hittade en helt okej klänning

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen kommit hem!!! 
Jag mamma sara o magnus har varit på Emporia o shoppat lite. Vi åkte ungefär vid 10 o som tur va var det inte alls mycket folk där.. :p Men vi gick typ o yrde runt som jag vet inte vad. O som vanligt blir lilla Fridaa sur för att hon inte hittar något hon ville ha. Nej men asso jag visste redan vilken klänning jag ville ha, men den fanns inte så jag blev jätte ledsen sen så gick jag runt o kollade bara i fall de fanns nån som jag kunde tänka mig. 
 
Hittade en sjukt sjukt fin, men den va allt för dyr o kommer inte använda den mer än nu endå så de spelade ju ingen roll. 
Men hittade en rätt okej som inte alls va så himla dyr, 700 tror jag den gick på. Vi kunde inte stanna länge för att mamma o magnus va tvugna att åka till centralen för att hämta mina bröder. Jag o Sara hoppade av hos oss. ^^ 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: