Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Föööörlåt

Kategori: Allmänt

Verkligen förlåt för att det inte blev fler inlägg igår.. Men jag hade verkligen inte tid. 
Vi hade mycket att göra hela dagen. xd 
Igår så tog ju min älskade kusin Jessica studenten, o vi började med att åka till hennes skola hela familjen. Nackdelen var att vi åkte den jobbiga bussen som verkligen tar 100 år på sig. Men vi hade inte fått plats 8 stycken i en bil.. 
Vi väntade rätt så länge på att Jessicas klass skulle få gå ut, de va verkligen kaos?! :O Men även kul. Vi gav henne  blommor o fotade, sen var hon tvungen att springa till lastbilen för dom skulle ju åka runt på flaket. 
Men vi åkte tillbaka med bussen hem till moster för där skulle vi ju äta o fira Jessica m.m. 
 
Jag hade i alla fall en riktigt rolig kväll igår, men jag gick hem lite tidigare eftersom jag vart så sjukt trött. När jag kom hem igen så skulle jag kolla på film med Matz och Johan. Ville att dom skulle se filmen Mama. Men jag kollade bara i början med dom sen gick jag in o snackade i lur. ^^ 
 
 
Kommer med andra bilder senare när jag fått tag i kameran! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: