Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

saknaden e stor!

Kategori: Allmänt

De e såhär att jag e nästan 100 mil ifrån min älskade FIS! :O Sverige e för stort för mig..
I alla fall, de e över en vecka sen jag såg Matilda snuttefilten Nord, o jag saknar sönder mitt liv efter henne! :'( Vill verkligen hem till henne nu! :O Från att vara med varandra varje dag, till att jag e tvungen att åka ner hit i 1000 år o inte få se henne smärtar i mitt bröst.
Men vänta du Matilda bara jag kommer hem igen så ska de bli soooooper! Vi ska göra allt vi planerat o vi ska dra igång med riktigt saft kalas. Bara du står för bullarna? o.O
 
Älskar dig jätte jätte mycke min gobit, jag lovar dig att jag kommer hem snart igen. O då ska vi inviga dina nya underbyxor du ska få, oppps :$ BUSTED!
 
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Hahahahahaha såklart att jag står för bullarnaaaaa men du måste ju komma heeeeeeeem!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

    Svar: jag lovar jag kommer snart hem! Saknar dig så otroligt mycke bebiiiis :( Livet e inte roligt utan min gounge! :O men när jag kommer hem så ska vi göra Håven o Hamra osäkert, vi ska göra kaaaoooouuuuze! :D <3
    FridaaYouKnow

    2013-07-27 | 19:46:32

Kommentera inlägget här: