Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Music!

Kategori: Allmänt

Jag e verkligen ledsen över den dåliga bloggningen jag bjudit på dessa två dagarna. ^^
Men min lur fuckar sig totalt när de gäller blogg.se.. De går inte alls lägga ut inlägg!? :O Men nu har jag tagit ork till att sätta mig vid datan o nu kan jag äntligen slänga in ett inlägg. ^^
 
Jag sitter just nu o lyssnar på lite musik. De e bara jag o sara hemma så vi får väl passa på med att bomba lägenheten medans vi kan liksom. HAHA. Vet inte alls vad som kommer att hända idag. Kanske ska lägga mig ute o samla på mig lite brun färg. De e ändå varmt ute. :p
 
 

Kommentarer

  • anonym säger:

    Om du är så brun som du ser ut att vara där på bröstet, varför sminkar du dig då ljusare i ansiktet?
    Om man kollar på bilden så ser det ut att va en jävla skillnad? :p
    Bara undrar.

    Svar: Haha jag har bara mascara o sånt i ansiktet?! de måste blivit så när jag redigerade bilden :p
    FridaaYouKnow

    2013-08-01 | 14:54:14
  • anonym säger:

    Haha okej :)

    Svar: ;)
    FridaaYouKnow

    2013-08-11 | 20:50:16

Kommentera inlägget här: