Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Jul. 24, 2013

Kategori: Allmänt

kom precis hem från en familje shopping dag ^^ Vi alla åkte ut typ vid 12 o vi började med att leta på skor, jag hade bara mina trasiga luffar skor :O sen så gick vi bara runt i en massa konstiga affärer o kollade på saker, Magnus skulle in i en friluftslivs affär o där inne tog jag Sara o Jonathan en massa bilder.
vi hade jätte tråkigt o medans vi va tvungna att vänta i tio år så fotade Vi helt enkelt ;-)






















Kommentarer

  • alex säger:

    så det ä du som har den dä tröjan hur mycke tror du jag har leta



    jag vill ha den tiibaka :@ hihohahi

    ( och lite annat ) HEJ DÅ PRUTTKUDDE :)

    Svar: Haha jadå alex!
    FridaaYouKnow

    2013-08-04 | 21:57:58

Kommentera inlägget här: