Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

chillaxar jao!

Kategori: Allmänt

sSå sjukt roligt jag haft nu ikväll ändå, så roligt har jag inte haft på över länge. Men ändå så har vi typ bara suttit o luffat sönder våra liv!? xd
Först trodde jag inte att jag skulle palla gå ut eftersom jag va över trött o sånt, men sen så hade jag lovat Daniella o ses. Medans jag väntade på att hon skulle komma hem gick jag ut med jenny. Min fucking slyna 4eva. ^^
De va bara chill att sitta o snacka o ha en trevlig stund med brudarna. xd
Sen skulle vi alla hem, eftersom dom jobbar. Men jag gick o träffade Nawar istället. Sjukt sjukt länge sen jag träffade honom. Men kul va de.
Nu äre bara att fortsätta sitta o chilla o sen dejta kudden o täcket. :$
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: