Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

2013

Kategori: Allmänt

Nu e de äntligen 2013 allihpa! :D
Jag hoppas verkligen att ni haft en bra nyår för de har jag. Jag vet att jag bölat sönder mig idag pågrund av att jag inte haft de bra, men sen så kom My o räddade allt.
Jag gick hem från moster, o sen så frågade My om jag ville komma ut en liten stund. O de slutade med att hon kom in till mig o vi hade över fett.
Vi bombade me musik o hade de över soft. Sen när klockan närmade sig 12 gick vi ut o kollade på när hela malmö bombade med raketer! :'D
 
Alltså my räddade verkligen min nyår o de e jag verkligen glad för! annars hade jag suttit inne o bölat o tyckt synd om mig själv för att min nyå´r varit så fattig.
 
Jag önskar er alla ett gott nytt år o att detta året kommer bli så fucking bra! :D De hoppas jag ¨på att mitt kommer bli i alla fall! eller ja jag tror att de kommer bli de! :D
Puss god natt o hejdå! :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: