Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Tjoooooooockis! :D

Kategori: Allmänt

Godmorgon fuckers! -.-'
Jag e inte alls på bra humör just nu, o de beror på att jag måste åka fucking äckel tåg imorgon. O de värsta av allt e att jag kommer vara tvungen att byta i stockhol SJÄLV?!?!?!??!?!?!?
Så ja man kan säga att jag snear sönder mitt liv just nu.
 
Annars så hade jag en fett grym kväll med lite folk igår. Först så träffade jag min bebiii Nawar! Jag han o My satt o chillade. Men klart ska glädje dödaren fucka hela stämningen o gå hem o äta. HAHAH ja jag vet att jag e tjoooooockiiiis. ^^
Sen så stack jag ut till Angelika, vi träffades chillade, o gjorde de vi alltid brukar göra ^.^
Vi kallade även Mohammed som kom efter 10 år, men jag tror inte ens att han stannade länge.?! AJA..
Sen gick jag hem träffade My en till snabbis, o gick in o däckade.. ;p Så min kväll igår va ändå helt okej. Kan ju inte klaga direkt. :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: