Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Tillbringar en natt med Tove o Jennifer! :D

Kategori: Allmänt

 
Shuuuuuu alla glada o fula människor! :D 
 
Just nu sitter jag hemma hos Tove, de e jag Jennifer o Tove själv. ^^ Vi sitter just nu o tror att jorden ska gå under, bara för att Jennifer snackar me sin KILL kompis. o.O
Men innan hade vi as kul, ni kan inte fatta så rolit vi har haft. ,Men de e ju en sån sak som vi själva bara tycker e så otrolit rolia! :D
 
 
Jennifer satt nyss på mi i soffan, men egentligen va de typ en timme sen ;p
 
Ja fick äntligen sova borta under en vecko dag. Ni vet min pappa e rätt så rädd om mig o vill inte att sånt som hände mellan min o jennifer ska hända. 
Men nu gjorde de de o vi kan inget göra åt saken än så länge i alla fall. :p 
 
 
Jennifer sitter o spelar porrspel! 
 
Jag har varit med om ett stort äventyr idag :D 
Jag åkte för första gången slalom, nej de jorde jag inte jag åkte men de va inte första ången, om man inte menar första ången på länge.. ^^ 
 
Jennifer e kåt! 
 
nu ska vi fortsätta sitta o torra oss med våra sniglar till män! :D 
 
Jennifer blev hotad av en kille som jag hade på min kontaklista, o de va inte bara dom som fick skit för de utan mej med. Han sa att jah skulle hålla min lur med två händer. vilket ja brukar göra, men nu va de så att jag va tvungen att springa o hämta en veska som jag annars inte hade fått tillbaka för än imoron.. -.-' 
 
 
 
Detta e mej o mina fjortiiiis vänner! 
Jag älskar dom mer än nåot annat. best fjortiiiis friend 4 life liksooooooooooom! :*
 
shuiuuu då! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: