Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Playboy bil fett awesome :D

Kategori: Allmänt

 
Jag o min älskling Matilda satt o planerade idag om hur min epa skulle se ut om jag nån gång skulle få en. O hallå alla vi har ju drömmar?? 
I alla fall o då kom vi på att den skulle vara svart, rätt så hög om de nu går för sig :D Hel svart, med rosa streck runt fönster o dörrar m.m. haha fuck vet jag vet de heter :p 
 
sen så skulle vi ha rosa säten o en rosa muff eller va de nu heter.. xddd
O ETT STORT FUCKING PLAYBOY HUVE PÅ MOTORHUVEN!!!! :DDD de tycker vi kommer bli en grym grej. Då kommer jag o hämtar henne varje dag i Hamra innan skolan, o kör henne hem. Sen ska vi ju såklart åka runt överallt o leka lite kola i vår playboy bil. 
sen tvingar jag min pappa sätta in ett par feta högtalare o en as grym bas så att vi kan lyssna på hööööööög musik!!! :D :D :D :D :D :D :D 
 
 
Kanske inte rkt så, men näääästan! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: