Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Jenny Andersson min älskade vän!

Kategori: Allmänt

 
Du anar verkligen inte hur fucking mycke jag saknar dig? Men de e så otroligt mycke att du inte ens skulle kunna fatta de.. 
Jag fattar inte hur jag bara kunde lämna dig där nere me allt kul bakom mig. Att du ska få gå egenom allt vi planerat att gå egenom själv.. :( 
Jag fattar inte hur jag kunde lämna min bästa vän så långt bort. Jag hoppas hoppas hoppas att du kan förlåta mig min skatt. trots att de e oförlåtligt.. -.-' 
Men om jag skulle kunnat hade jag aldrig lämnat dig, de lovar jag. 
Men saker o ting blir inte alltid som man tänkt sig, o du vet själv hur svårt o bajsigt mitt liv e just nu. Men de kommer att bli bra. O trots att de e som de e så kommer du föralltid att vara min bästa vän, tjejen jag alltid har så sjukt otroligt kul med, tjejen jag alltid kan skratta högt med trots att jag inte alls e glad. Tejen som får mig att glömma de skit liv jag lever. ^^ 
 
Jag skulle verkligen kunna göra vad som helst för dig gummsen min, VAD SOM HELST. :*
Du vet att jag älskar dig så sjuuuuuuuuukt mycke, o de kommer jag föralltid att göra. De e du o jag mot världen o så kommer de för evigt att bli. 
Just u and me babe, u and me <333
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    OMG älskling , jag förstår varför du åkte, de finns inget att säga förlåt för. Du kommer alltid vara min bästa vän oavsett vad. Det kommer alltid vara vi två mot världen. De finns ingen som dig, du får mig alltid må bra o alltid glad. Även om jag bara vill lägga mig ner o gråta så får du mig att skratta. Jag saknar dig så otroligt mycket mitt hjärta , min skatt ! Snart ses vi igen o det kommer bli toppen . Älskar dig föralltid ! inget kan ändra på det. Vi mot världen för alltid ! <3

    Svar: du ska bara veta hur mycke jag älskar dig, du e de bästa som hänt mig med. O de där med att de inte finns något att säga förlåt för e faktiskt inte sant. Tror du jag ville lämna dig??? de va de sista jag skulle vilja göra i mitt liv.. :p jag saknar dig hela tiden o de känns inte som att jag kommer att klara vara så långt ifrån digggggg.. de e så sjukt jobbigt att veta att du e så lånt ifrån mig ':( men jag kommer föralltid att älska di mer än nåot annat o du e föralltid min bästa vän! <333333333333333333333333333333333333333333333333
    FridaaYouKnow

    2013-01-24 | 20:04:16
    Bloggadress: http://thiisismyliifee.devote.se

Kommentera inlägget här: