Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Toviiiiisch helg!

Kategori: Allmänt

 Just nu sitter jag åter igen hemma hos Tove o chillar. Har varit här under dagen. I alla fall sen skolan slutade.. 
Jag har haft en såndär dag i skolan idag, jag tycker som vanligt att de suger apa o skulle öra vad somn helkst för att få sova i stället för att sitta där. 
 
I alla fall ska sova hemma hos Tove nu under helgen, fick äntligen sova borta! :D 
Men så går de ju när man e så otroligt dum i huvet o mobbas o har sig. Nej skojja de e lugnt nu så vrf böla om de.. Hahahahahahah nej men tog upp de bara för att jag har inte fått sovigt borta på rund av massa problem jag fått! -.-' 
 
Vi ska tydligen lana med Alma o Jennifer ikväll också, ja kommer dock sitta o skämma ut mitt liv som vanligt. Hoppas inte dom tycker att ja e allt för jobbig.. :$
 
Nu ska vi kolla på roliga videos som vi gjort nu ett tag ^^ 
 

 
Lite ego bilder :p Ni kan aldrig gissa vem jag försöker föreställa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: