Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Otur livet ut nu eller?

Kategori: Allmänt

 
Tove sover hihihihihi! 
O jag sitter som vanligt forever alone, yaaaaaay va kul (NOOOOOOOT) 
De e så att lilla mej egentligen e as trött o skulle kunna somna hur bra o lätt som helst. Drömma om mina underbara möten med snyggot o en massa annat bra, men sen så kommer vi till den där jävla hostan. 
Vet att det inte e något ni kanske vill veta men jag hostar så jag spyr.. På ett sätt e de ju bra, men de e så jävla äckligt o livet känns så tomt. 
Nej men på riktigt de känns för jävligt o jag vill inte va me nå mer. 
 
Men jag ville inte ofra min helg med Tove så jag gör allt för att stå ut.. :p De va ju kul till en början, men inte till kvällens gång. Känns som att någon vill mig väldigt illa o bara vill ge mig en massa otur. 
Först blir jag brutalt jävla sjuk, sen så tappar jag min lur o hittar den inte, sen så blir jag ännu sjukare o sen tappar jag min andra lur i toan så att den går sönder.... 
KAN DE BLI FUCKING VÄRRE? 
 
 
Bjuder på en bild på en as jävlA snygg kille! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: