Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Orkar inte me mer skit!

Kategori: Allmänt

 
De finns mer jag har otur i än å tappa telefoner o bli sjuk. 
Jag har ångest o e rädd, rädd för att falla tillbaka till ett helvete jag tidigare befann mig i. O de e verkligen inte roligt. 
Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv me dig igen, o de e inte för att jag hatar dig eller något sådant. De e mer att de skulle sluta på exakt samma vis. 
Jag vet inte vart jag har dig någonstans, ena stunden finns du där o andra håller du dig så långt ifrån du bara kan. Du säger en sak till mig, o tusen andra saker till alla andra. 
 
Ljug inte för mig o lek inte me mig, o få mig inte att börja tycka om dig om de inte e planerar! O speciellt inte när de du bara tar de som en lek... 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: