Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

väntar fortfarande på svar

Kategori: Allmänt

Kom för ett litet tag sedan in, jag var inte ute länge alls ikväll. :p Jag är jätte trött så orkade inte sitta o halvsova utanför min trappa? Kände att det inte var så lönt att vara ute då.
Jag gick ut lite tidigare än Jessica för hon var tvungen att se klart en film med mamma och Magnus. Haha det var jätte viktigt att se vem mördaren var. x'D
 
Min dag idag har varit sådär, väntar bara på att min älskade pappa ska höra av sig så jag vet när jag får komma hem och inte? Det är ju inte alls långt kvar tills skolan börjar. Plus att jag vill kunna umgås lite med mina vänner nu innan jag flyttar. Har knappt sett dom under hela sommaren. me miss them verry much.. :'/
Jag är verkligen skit nervös för att börja en ny skola på ett helt nytt ställe, kommer bajsa blod första, andra, tredje ja typ många dagar.. :(
Vill inte lämna mina kompisar, eller min pappiiiis.. Haha pappagrisen kom fram ;p
 
sne brud??
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: