Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

stolt tjej

Kategori: Allmänt

nu vare dåligt me inlägg på bloggen såg då jag ^^
Men eftersom jag bara ligger här i min ensamhet o väntar på ett telefon samtal så kan jag dra till med ett litet inlägg. :) Idag började jag första ring, o jag tror inye jag vart så rädd i hela mitt liv? jag vaknade ungefär vid 4 i morse o kunde inye alls somna om igen.. Började egentligen kl 9 men va där redan kvart över 8.. stod o pratade i telefon o vågade inte gå in i entré dörrarna för än typ en halvtimmes övertalning. asso de va hemskt, jag nästan bölade för att jag va så livrädd?! men tycker inte de va nå konstigt, de felsta kände varandra redan o jag visste inte vem en ända va plus att jag hade aldrig varit där så visste inte alls vart jag skulle :p sen började jag snacka med två brudar som jag fastnade för direkt, en bra början i alla fall. ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här: