Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

sneade sönder igår

Kategori: Allmänt

sorry men tänkte faktiskt blogga igår när jag kom hem, men jag var så otroligt arg.
Mötte på några idioter när jag var på väg hem från Musti.. -.-' Så sneade sönder på hela vägen hem, plus att jag var rätt så försenad så de gjorde verkligen inte saken mycket bättre??
 
Igår fick jag vänta riktigt länge på att gå ut, en massa saker kom upp plus att personen va lite seg.. :p Haha. Sen när jag väl kom ut så hade jag en sjukt bra kväll.
Musti försökte lära mig arabiska men de gick ju verkligen bra, haha njaaa.. Hallå jag e svensk som att de ska va lätt eller? xd
Vi låg o kollade på musikvideosar o ja bara myste. Snackade om allt möjligt. De låter väldigt tråkigt på sätt o vis men när man e med personer som står än väldigt nära o som man verkligen kan ha kul med så kan vad som helst vara kul. Kan erkänna att jag hade nog inte tyckt detta va roligt om jag satt hemma forever alone o gjorde de?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: