Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

sjukt bra dag

Kategori: Allmänt

min dag idag har vart ovanligt bra, välte älsklingen vid 7 morse o pratade med han tills jag skulle gå in på lektion. fått ännu en till vän, Jenny ^^ o skoldagen va faktiskt rolig :)
Vi hade mest en chill Dag bara, Vi blev indelade i grupper me andra o tredje ringarna av ht o rl ringarna. kolla runt i skolan o hade jätte lång rast :')
sen efter skolan gick julia o jenny med mig till mig för jag skulle byta om. sen blev de bara jag Jenny o Kajsa som drog ner till stan. skulle dra till o shoppa men köpte bara en mascara? o.O va Jenny som handlade mest. HAHA sen skulle Kajsa in o köpa sina bananer hon tjatar om 24/7.. så jag går runt o kallar henne bananen hela tiden hahahahaha!! kuul!?!!!
jevla bananen asso?:')

Kommentarer


Kommentera inlägget här: