Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Minnen

Kategori: Allmänt

Idag när mamma kom så tog hon med en massa saker till mig, o de jag blev mest glad över de va nog mitt usb där jag har hela mitt liv i. Haha ne kanske inte riktigt då.. :p 
men jag har en massa minnen i de, o låter o massa annat bajs. Vilket jag verkligen inte vill tappa bort. 
Både jag o mamma var noga med att jag skulle ta med mig påsen där usbt låg i för hade en massa andra viktiga saker i den till min telfon som kanske skulle va bra att ha. Men de glömde jag ju såklart där. 
Tur kom mamma upp o jag fick allt snabbare än jag trodde. 
 
I alla fall de jag ville komma fram till var att jag tänkte bjuda på lite bilder som också e en massa minnen. Minnen jag aldrig i hela mitt liv kommer att glömma o minnen som betyder mycke ^^
Faaag de lät då men aja :p 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: