Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Matilda!

Kategori: Allmänt

Redan första dagen jag kom ner till Malmö så har jag saknat sönder mitt liv efter min håriga hora! Det kändes o känns även nu så tomt utan henne!? Vi har liksom varit tillsammans hur mycket som helst både i skolan och under sommarlovet. Sen åkte jag ner till Malmö o här har jag varit utan min skruttis i 2-3 veckor.
Det tar hårt, mmh de gör de verkligen :'(
 
Men nu är det inte alls lång tid kvar tills jag kommer hem, O då ska jag direkt till min babe o pussa o krama sönder henne. Hon ska få igen alla dessa dagar jag inte träffat henne på!?`Mooahahahahah! ^^
Blir så lycklig när jag vet att det inte alls e lång tid kvar innan jag e med henne igen. O gud va vi ska ha kul de sista dagarna på sommarlovet. De e bara ett måste. :p
 
Jag älskar dig otroligt mycket min underbara vackra vän! Det finns ingen som du, du e så speciell. Och verkligen på det bästa sättet som finns. Jag skulle verkligen inte klara mig utan dig. Vi kom så nära varandra och det vill jag verkligen inte missta. För du e verkligen de underbaraste som finns! :D Love u soooooooo much my love! :')
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: