Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Matilda min gounge

Kategori: Allmänt

nu va de verkligen länge sen jag träffade min skruttis Matilda.. :(
Jag saknar henne så sjukt otroligt Mycke de va fööööör länge sen jag träffade henne nu. O jag orkar inte va utan min bebiiiiis så länge, jag fattar inte hur nav står på benen fortfarande? jag borde fallit för länge sen av all smärta :/

Den 17 Januari 2013 är ett minne för livet för mig o Matilda Nord. De va då vi träffades o fattade beslutet att nu ska de bli Vi på riktigt :* Vi e redan gifta men vi tänkte förnya vårt äktenskap o börja om på nytt. HAHAHA!




Matilda Du ska veta att du e en sån otroligt underbar vän! Jag har alltid roligt med dig, spelar ingen roll va vi än gör får jag alltid ett gått skratt när jag e med dig. Du betyder så otroligt mycke för mig o utan dig e jag inte hel. vill att du ska va vid min sida hela tiden varje dag som innan, tänk att ha den vackraste ängeln o de dyrbaraste som någonsin kommer existera bredvid sig 24/7? de e verkligen en magisk känsla <3 i really Love you Girl, 4eva my love. 4Eva







Kommentarer


Kommentera inlägget här: