Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Lovisa :')

Kategori: Allmänt

Jag skrev idag med Lovisa, vilket jag inte gjort på typ 25år nu?! 
saknar min lilla gofis så otroligt mycke, o alla våra efterbelivna minnen tillsammans. Vi har verkligen vart efterbelivna tillsammans. Men det går liksom inte vara "normal" med henne. Hon e så otroligt skön o världens sötaste o roligaste lilla gofis jag känner. 
det e synd att jag inte träffat henne på typ 2 år snart. Vi har sagt flera gånger att vi ska träffas men de händer liksom inget. Plus nu när jag flyttat så e de lite svårare också att bara åka till henne lite random. Hade ju vart både lättare o närmare om jag bodde i håva.
 
I alla fall saknar dig Lovisa fisa. Du e fortfarande en mycket speciell person i mitt liv o betyder så sjukt mycke. Du anar inte hur mycket jag verkligen saknar dig. 
Älskar dig min go unge! puss puss din fridaaay! 
 
old pic on uss! ;D 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: