Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

lite kuliga bildet

Kategori: Allmänt

nu tänkte jag dra igång med ett inlägg från datan, måste ju inviga min nya skol data som e så sjukt bra att fatta sig på.. :p yaaay 
Nej men asso på riktigt jag trodde faktiskt inte att jag skulle fatta mig på den så snabbt som jag gjorde. Klart jag inte fattar mig på allt, men de mesta i alla fall. 
Vi var ju tvugna att fixa en inloggning till Icloud o de va inte de lättaste när man inte fattade alls vad man höll på med, men de gick då till slut i alla fall o de e huvudsaken. :) 
 
Jag ska strax in i duschen sen ska vi göra lite chokladpudding till kvälls fika. Haha vi som precis va ute o åt. De va jätte roligt på hem vägen för jag lekte sveriges mest på satta fjortis. Sen så sa jag massa saker nör folk cyklade förbi, men de behöver vi inte ta upp här. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: