Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

kärlek vid första sms:et ^^

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för att det vart så dålig bloggning igår. Men jag låg o sov för det mesta så var lite svårt att slänga in ett par inlägg då. Känner mig dock lite skillad eftersom jag sov hela dagen och sen hela natten igen. Jag var ju på sätt o vis inte så orolig för att jag inte skulle klara av det.. Vet ju att jag brukar kunna sova. 
Det bästa Fridaa vet så hehe :) 
 
Jag längtar sönder mitt liv till att klockan ska bli runt 6. För då kommer min älskade bebis Matilda och min bästa vän Jens. (Kajsas pöjk) hehe. 
Blir så glad för bådas skull, varje gång Kajsa får ett sött sms av honom e de jag som sitter o skriker o inte hon. Haha visar ju bara hur glad jag e för dom. Snacka om att hitta varandra snabbt. 
Eller som jag kallade de, kärlek vid första smset. ^^
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: